Güzel bir gelecek için vali Çiçekli’den beyaz bir dokunuş
Ardahan Valisi Mehmet Fatih Çiçekli’nin, Ardahan kent girişinde gerçekleştirilen lavanta dikim programında yaptığı konuşma, sadece bir çevre düzenlemesi çalışmasını değil, şehrin geleceğine dair ortaya konulan vizyonu da yansıtıyor.
Vali Çiçekli konuşmasında, “Seyrediyoruz… Coğrafya muhteşem, doğasıyla ve tabiatıyla olağanüstü bir coğrafya.” sözleriyle Ardahan’ın sahip olduğu doğal zenginliğe dikkat çekti.
Lavanta, gül ve leylak gibi bitkilerin kent girişine dikilmesi, yalnızca estetik bir peyzaj çalışması değil; aynı zamanda Ardahan’ın kimliğini güçlendirmeye yönelik sembolik bir adım olarak değerlendiriliyor. Doğasıyla öne çıkan bir şehrin, çiçeklerle daha da güzelleştirilmesi hem vatandaşlardan hem de ziyaretçilerden olumlu karşılık buluyor.
Vali Mehmet Fatih Çiçekli’nin göreve başladığı günden bu yana çevre düzenlemesi, yeşil alanların artırılması ve kent estetiğine yönelik çalışmalara önem vermesi, Ardahan’ın daha yaşanabilir ve daha cazip bir şehir haline gelmesi açısından dikkat çekiyor.
Ardahan, yaylaları, ormanları, gölleri ve eşsiz doğal güzellikleriyle Türkiye’nin en özel şehirlerinden biri. Bu güzelliklerin korunması ve görsel dokusunun güçlendirilmesi ise gelecekte turizm açısından önemli kazanımlar sağlayabilir.
Haber: Mehmet Avşar